New Nordic este o companie cu sediul în Suedia, care posedă un know-how unic în ceea ce privește plantele medicinale. New Nordic dezvoltă și comercializează suplimente alimentare eficace, precum și produse cosmetice, pentru a răspunde nevoilor specifice legate de sănătate, dar și de frumusețe. Compania comercializează aceste produse sub marca New Nordic către un număr din ce în ce mai mare de persoane din întreaga lume.
New Nordic a fost înființată în anul 1990 de către Karl Kristian Bergman Jensen, al cărui vis a fost să înființeze o companie care să poată să dezvolte produse din plante care să ofere vitalitate și longevitate oamenilor. În 1992, Marinus Blåbjerg s-a alăturat companiei în calitate de co-proprietar. Acesta a fost începutul unei prietenii și a unei aventuri de afaceri de lungă durată.
La New Nordic, pasiunea noastră este să ajutăm oamenii din toată lumea să aibă o viață mai sănătoasă și mai bună, prin dezvoltarea de suplimente alimentare și cosmetice inovatoare și eficace. Produsele New Nordic au câștigat multe premii și distincții din partea organizațiilor internaționale de profil.
În ultimii ani, societatea a atins statutul de lider al categoriei „Beauty from Within” („Frumusețe din Interior”) - un sector aflat în creștere la nivel mondial.
D I N S C A N D I N A V I A Î N Î N T R E A G A L U M E
Tărâmul plantelor are capacități de vindecare și de revitalizare semnificative, care aduc beneficii multiple sănătății și frumuseții. Cu toții vrem să ne simțim și să arătăm bine. Abordarea inovatoare a companiei New Nordic este de a găsi ingrediente din plante care să ajute la stimularea și activarea proceselor vitale, păstrându-ne astfel vitalitatea și frumusețea pe măsură ce înaintăm în vârstă. Ideea a luat naștere în Scandinavia, dar s-a răspândit curând în întreaga lume.
Oameni de pe tot cuprinsul Europei, Americii de Nord și Asia sunt atrași de drumul deschis de New Nordic către vitalitate și de valorile scandinave ale companiei. Astăzi, produsele New Nordic sunt vândute zilnic în peste 50.000 de farmacii, magazine de produse de frumusețe și drogherii din 36 de țări din China până în Statele Unite și dincolo de acestea.
New Nordic a deschis filiale în 12 țări, având în plan expansiunea și în alte regiuni ale globului. Scopul este de a deservi consumatorii și comercianții, oferind un proces de vânzare și post-vânzare de calitate. New Nordic a devenit o marcă bine-cunoscută și recunoscută de către consumatori. Designul deosebit al ambalajelor produselor sale, dar și sigla sa cu un copac argintiu reprezintă trăsături clare și consecvente ale tuturor produselor acestei companii.
D E C E N I I D E P A S I U N E
New Nordic este devotată în ceea ce privește menținerea calității fără compromisuri a produselor sale, pornind de la câmp sau din pădure, mediile din care provin ingredientele și până la ambalajul prezentat în magazin.
În 2004, François Gérard s-a alăturat New Nordic, pentru a consolida procesele de cercetare și inovare ale companiei. François este o resursă desăvârșită, cu o experiență vastă în domeniul produselor din plante, care insuflă în totalitate conceptele de viață sănătoasă.
François, Marinus și Karl Kristian călătoresc periodic în toată lumea pentru a descoperi noi tipuri de plante și pentru a găsi modalități noi de a le utiliza pe cele existente. În cadrul programului „From Seed to Heart” („De la sămânță la inimă”), aceștia controlează fiecare etapă de producție - de la cultivare până la livrarea produsului finit în farmacii, magazine de produse de înfrumusețare sau de sănătate. Ei lucrează doar cu cultivatori și cu specialiștii în extracție de încredere din întreaga lumea; oameni cu care au construit relații apropiate bazate pe încredere reciprocă.
New Nordic analizează toate ingredientele în laboratoare controlate pentru a sigura siguranța și eficacitatea produselor sale, desfășurând studii clinice extinse și lucrând doar pe bază de dovezi medicale clare. Pentru a susține aceste lucruri, compania menține o relație strânsă cu experții în botanică, nutriționiști și medici. Odată ce produsele sunt aprobate, acestea sunt procesate și ambalate în unități cu mediu controlat, respectându-se cu strictețe standardele de calitate.
Rezultatul este reprezentat de o gamă în creștere de suplimente alimentare și produse cosmetice cu capacități dovedite de a promova vitalitatea și de a ajuta la întârzierea proceselor degenerative asociate îmbătrânirii. Aproape toate produsele New Nordic sunt fabricate în Suedia și Danemarca.
O C O M P A N I E T R A N S P A R E N T Ă Ș I D E S C H I S Ă
New Nordic este o companie condusă conform principiilor moderne de management, cu un mediu de lucru destins, care stimulează creativitatea și excelența. Compania pune mare preț pe experiența și moștenirea sa. New Nordic este o companie independentă, care dorește să își păstreze acest statut; de aceea, acționarii săi au listat societatea la bursa din Suedia.
În ianuarie 2007, New Nordic a fost listată la bursa NASDAQ din Stockholm, First North. Această decizie oferă New Nordic acces la resursele financiare de care are nevoie pentru a se dezvolta la nivel internațional, fără a abandona spiritul companiei. De asemenea, listarea la bursă înseamnă și faptul că New Nordic trebuie să raporteze către public tot ce se întâmplă în companie.
Acest lucru însemnă că New nordic este o companie deschisă, transparentă și modernă; toată lumea poate urmări ce se întâmplă aici și toți care doresc pot să achiziționeze acțiuni și să devină acționari la New Nordic, alături de Marinus and Karl Kristian.
Î M P Ă R T Ă Ș I N D V A L O R I L E S C A N D I N A V E A D Â N C Î N R Ă D Ă C I N A T E Î N N E W N O R D I C
În Scandinavia, trăim aproape de natură și ne-am creat o reputație în ceea ce privește longevitatea și fericirea. Punem mare preț pe natură și dorim puritate și calitate de la produsele pe care le utilizăm. În calitate de oameni, punem preț pe egalitate, libertate și integritate. New Nordic crede în angajamente pe termen lung: față de clienții și comercianții noștri, față de calitatea produselor și față de cercetare, care conduce la dezvoltarea produselor către viitor. NEW NORDIC - UN NUME CU ÎNSEMNĂTATE.
Compania a fost denumită New Nordic pentru a reflecta o afacere dinamică și inovatoare bazată pe tradițiile nordice de meșteșugărit și de trai în armonie cu natura, tradiții care datează din vremea vikingilor.
Compania a ales un copac ca siglă, dar abia în 1997 a intrat în uz copacul argintiu, creat de Göran Rossling. Copacul simbolizează Yggdrasil, copacul vieții din mitologia nordică.
Copacul argintiu este strălucitor, modern și high-tech; dar are și energie feminină - este fluid, emoțional și misterios. Este liniștitor, aduce calm și purifică. Produsele de la New Nordic au ambalaje diverse, însă toate poartă sigla cu copacul argintiu.
M A G I E N A T U R A L Ă F R U M U S E Ț E A N A T U R I I
Puterea vindecătoare a naturii este un concept magic. În Scandinavia, trăim aproape de natură, astfel că avem un mare respect față de elementele care ne înconjoară. De la fructele de pădure delicioase, până la ierburile extraordinare pe care Mama Natură ni le oferă, New Nordic dezvoltă o listă infinită de remedii pentru sănătatea și frumusețea de zi cu zi. Suntem specializați în suplimente alimentare și produse de înfrumusețare bazate pe dovezi științifice extinse, care au ca rezultat produse pure și curate, care lucrează în armonie cu organismul tău. Abordarea sănătoasă și inovatoare este baza magiei naturale.
C R E A T O R U L F R A N Ç O I S G E R A R D
François Gerard este creatorul multor produse de sănătate și de frumusețe interioară de la New Nordic. Cu peste 30 de ani de experiență în plante și frumusețe, el este un expert valoros. François petrece la fel de mult timp călătorind către locuri îndepărtate din lume, cercetând plante rare în mediul lor virgin, pe cât petrece în laborator. Este o personalitate unică care trăiește și respiră principiile „magiei naturale”.
D E Z V O L T A R E A N O I L O R P R O D U S E
În cadrul companiei New Nordic, inspirația pentru noile idei de produse vine din descoperiri inovatoare ale variilor beneficii ale diferitelor plante și extracte. Pe durata fiecărei faze de dezvoltare a unui nou produs, New Nordic apelează la rețeaua sa de specialiști, instituții și consultanți din jurul lumii pentru a se asigura de calitatea și de natura eficientă a produsului.
Dezvoltarea noilor produse este făcută în strânsă colaborare cu furnizorii de materie primă, în special atunci când sunt necesare noi tehnologii pentru procese și noi specificații.
New Nordic desfășoară în mod regulat cercetări în rândul consumatorilor pentru a identifica noile tendințe ale pieței și pentru a înțelege mai bine nevoile consumatorilor. Acest lucru permite companiei New Nordic să satisfacă cererile și nevoile consumatorilor și să minimizeze timpul de răspuns.
N O U C A T A L O G A L P R O D U S E L O R N E W N O R D I C