all_members

Istoria New Nordic

Oamenii sănătoși și fericiți au fost cei care au inspirat înființarea New Nordic. În anii 1980 Karl Kristian Bergman Jensen era un vânzător internațional într-o companie daneză de îngrijirea sănătății. Călătorind în întreaga lume vânzând produse vegetale naturale a fost inspirat să-și dedice viața dezvoltării de medicamente pe bază de plante și suplimente alimentare. “Am văzut cum oameni de culturi diferite și-au îmbunătățit calitatea vieții zilnice prin adăugarea de plante și fructe în dietă. În special, fericirea pe care am văzut-o vizitând oamenii din Orientul Îndepărtat mi-a provocat pasiunea pentru produsele pe bază de plante. Visul meu era să înființez o companie care să poată dezvolta produse pe bază de plante, oferind oamenilor vitalitate și ani de viață în plus. Produse atât de eficiente încât să schimbe viața oamenilor și să ajute lumea prin promovarea sănătății omenirii “.

La vârsta de 27 de ani și hotărât să-și urmeze pasiunea, Karl Kristian a înființat New Nordic în octombrie 1990. După o perioadă de cercetare intensă, căutare de furnizori de plante și producători nordici, Karl Kristian a deschis primul birou în 1991 în “Cartierul Latin” din Copenhaga. Din această casă tipică daneză, primele suplimente alimentare au fost introduse în magazinele de îngrijire a sănătății din Danemarca și în lanțul de farmacii Matas. Curând după aceea, în 1992, a fost înregistrat ca medicament natural și introdus pe piață remediul natural pentru arsurile la stomac Frutin®. 1992 a fost, de asemenea, anul în care Marinus Blaabjerg s-a alăturat companiei ca proprietar egal și acest moment a reprezentat începutul unei prietenii și unei afaceri pe termen lung. În câțiva ani, Frutin se afla pe rafturile farmaciilor și al magazinelor de produse de îngrijirea sănătății din Australia, Canada, SUA și toate țările nordice. Compania a crescut cu mai mult de 50% în fiecare an timp de 16 ani. Marinus și Karl Kristian s-au concentrat în continuu asupra proprietăților fantastice de vitalitate ale plantelor. Au călătorit în lume pentru a căuta plante și pentru a vinde produse finite din plante produse în Danemarca și Suedia.

An de an, compania a adăugat filiale stabilite în străinătate. În 2007, a fost timpul consolidării poziției financiare a companiei pentru a continua extinderea internațională. Compania a fost consolidată la Malmö și la scurt timp, a fost listată pe bursa de valori NASDAQ Firth North din Stockholm, Suedia. Odată cu listarea pe bursa de valori, New Nordic a putut începe expansiunea internațională. Au fost deschise birouri în Germania, Italia, Franța, Spania, Olanda, Turcia, Polonia, Mexic și Rusia. Totul în termen de 18 luni.

Expansiunea s-a petrecut prea repede și New Nordic s-a confruntat cu unele provocări financiare. La acestea s-a adăugat criza economică, dar Marinus și Karl Kristian, precum și mulți angajați dedicați, au rezolvat problemele. După câțiva ani la un ritm scăzut, expansiunea internațională a continuat începând cu 2012. Inovarea, calitatea și marketingul au fost întotdeauna principalele puncte de interes, și chiar și în prezent, Marinus și Karl Kristian continuă să călătorească prin lume în căutarea de noi plante și ingrediente și vizitând clienții din China, în est, până în SUA, în vest.

În prezent, New Nordic are multe produse valoroase. Câteva dintre acestea sunt lideri de piață cu prezență internațională. În ultimii ani, compania a pregătit drumul în cadrul produselor “Beauty from within” (“Frumusețea vine din interior”) - un sector în puternică creștere. Obiectivele lui Marinus și Karl Kristian sunt ca New Nordic să continue să se concentreze pe dezvoltarea și producerea de produse eficiente pe bază de plante. Compania continuă să funcționeze ca o afacere de familie, chiar dacă majoritatea angajaților se află în întreaga lume. Ceva ce majoritatea angajaților New Nordic îl văd ca pe un avantaj pentru funcționarea și înțelegerea companiei.

 

30 de ani de vitalitate

Din 1990, New Nordic a gândit diferit și s-a străduit să inoveze și să dezvolte noi comprimate pe bază de plante care întăresc vitalitatea și luptă împotriva problemelor de sănătate legate de vârstă. Compania a fost pionieră în utilizarea moleculelor plantelor pentru a activa procesele de viață și de vitalitate ale celulelor specializate ale corpului. Secretul stă în furnizarea hranei și a semnalelor care fac ca celulele din corpul dumneavoastră, adică celulele ochilor sau ale creierului, să devină mai active.

Originalul suedez Blue Berry™ - esența sănătății ochilor a devenit un bine-cunoscut supliment alimentar zilnic pentru persoanele de toate vârstele. La fel și produsele iconice Hair Volume™ și Active Liver™. Utilizatorii au învățat să caute comprimatele New Nordic în farmacii și în magazinele de îngrijire a  sănătății. Ambalajele sunt în mai multe culori atrăgătoare, în funcție de efectul asupra sănătății și de tipul de vitalitate pe care o aduc, dar toate au în comun un lucru, marca Arborele Argintiu. Zi de zi, un număr tot mai mare de oameni experimentează beneficiile comprimatelor New Nordic.

În prezent, milioane de consumatori loiali din mai mult de 30 de țări din întreaga lume, din China în est până în SUA în vest, folosesc una sau mai multe dintre comprimatele New Nordic ca parte a rutinei lor zilnice de sănătate. Bucuria înseamnă menținerea vitalității an de an.

Lăsați New Nordic să vă arate calea.

Copyright © 2017 New Nordic Healthcare ApS