Termeni şi condiții

1. New Nordic

a) „New Nordic” este marca sau marca înregistrată a New Nordic  și/sau a afiliaților noștri din România și din alte țări.

b) Materialul de pe site-ul web este proprietatea New Nordic sau a furnizorilor noștri de conținut și tehnologie. Sunteți binevenit să vizualizați, să imprimați și să descărcați conținutul site-ului web pentru uz personal, dar nu în scopuri comerciale sau republicare.

2. Contact

a) Adresa noastră de contact este:

De asemenea, ne puteți contacta prin telefon la 0740.323.000 sau, alternativ, ne puteți trimite un e-mail la [email protected]

3. Informațiile de pe site-ul web

a) Am depus toate eforturile să ne asigurăm că informațiile furnizate pe site-ul web sunt corecte. Cu toate acestea, exista posibilitatea unor erori, și pentru aceste erori nu ne asumăm responsabilitatea și nu oferim garanție.

b) Nu ne asumăm răspunderea pentru nici o pierdere (directă, indirectă sau ulterioară) care poate rezulta din bazarea pe informațiile conținute pe site-ul web sau în legătură cu orice eroare sau omisiune, cu excepția cazului de deces sau vătămare corporală cauzată de neglijența noastră.

4. Descrierea produselor

a) Descrierea și specificațiile produselor pe site-ul web este aproximativă și ne rezervăm dreptul de a face modificări pentru îmbunătățirea produselor, care nu afectează negativ calitatea sau performanța acestor produse.

b) Putem corecta orice eroare care apare pe site-ul web sau retrage orice produs de la vânzare, fără a ne asuma răspunderea. Prețul și disponibilitatea pot fi modificate fără notificare prealabilă.

5. Comandarea produselor

a) Puteți comanda produse de pe site-ul web prin trimiterea unui formular de comandă completat prin procedura de validare.

b) Vom confirma acceptarea comenzii dumneavoastră prin e-mail la adresa pe care ați dat-o și trimiterea acestui e-mail (indiferent dacă este sau nu primit de dvs.) reprezintă contractul între noi.

6. Pretul şi plata

a) Prețul produselor va fi prețul afişat pe site-ul web ȋn momentul acceptării comenzii dumneavoastră. Prețul va include orice taxă pe valoarea adăugată (TVA) aplicabilă, dar nu și costul livrării.

b) În plus față de preț, va trebui să plătiți costurile noastre de livrare aşa cum sunt afişate pe site-ul web în momentul în care acceptăm comanda dumneavoastră - cu excepția cazului în care vă calificați pentru livrare gratuită. Valoarea acestor costuri variază în funcție de metoda de livrare și de adresa de livrare pe care o specificați în comanda dumneavoastră.

c) Plata se va face prin plata numerar către reprezentantul curierului.

Ulterior vom avea și posibilitatea de a se plăti prin card de credit. Plata se face cu cardul de credit în momentul acceptării comenzii dumneavoastră. (Cardurile de credit pe care le acceptăm vor fi listate pe site-ul web în momentul în care plasați comanda). Rambursările se vor face, în general, prin intermediul unui credit pe cardul de credit.

d) Deși suntem atenți cu privire la corectitudinea conținutului de pe site, ocazional, poate exista erori și prețul articolelor poate fi greşit. În acest caz fie vă vom contacta pentru a vă întreba dacă doriți să anulați comanda, fie, pur și simplu, anulăm comanda și vă informăm, la latitudinea noastră. Nu avem obligația de a furniza bunuri la prețuri incorecte.

7. Livrarea produselor

a) Vom aranja livrarea produselor pe care le comandați prin metoda și la adresa pe care le specificați în procedura de validare. Cu toate acestea, timpul de livrare nu va fi esențial pentru contractul dintre noi.

b) Produsele comandate de dvs. se vor livra  în Romania prin partenerul nostru logistic Pro Life Pharma și prin intermediul curierului Urgent Cargus ȋn decurs de 1-2 zile lucrătoare. Ne propunem să expediem în termen de maxim 48 de ore, de luni până vineri. Comenzile din weekend vor fi expediate în zilele de luni. Toate comenzile sunt ambalate cu grijă pentru a asigura livrarea în siguranță.

c) Dacă nu recepționați produsele sau nu furnizați instrucțiuni adecvate de livrare, vă putem anula comanda și reține produsele. În acest caz, vă vom rambursa prețul produselor, dar veți fi în continuare obligat să plătiți costurile de livrare.

d) Dacă există o eroare sau orice altă problemă de livrare cu privire la produsele comandate, trebuie să ne notificați în scris (prin email) în termen de 14 zile de la data livrării. Nu vom fi răspunzători pentru nici o pierdere sau daună dacă nu reușiți să notificați în termenul de 14 zile.

e) Asigurarea calității: Suntem mândri de calitatea produselor noastre! Dacă veți constata că achiziția dumneavoastră este nesatisfăcătoare, notificați-ne în scris, discutăm situația cu dvs., și apoi puteți să returnați cu confirmare de primire la partenerul nostru logistic Pro Life Pharma cu adresa Crevedia Logistic Park, Șos. București Târgoviște, nr. 697 C, Crevedia, Jud. Dâmbovița

Nu vom fi responsabili pentru costul expedierii și ambalării produselor returnate. Vă recomandăm să utilizați un serviciu cu confirmare de primire pentru returnări, deoarece nu putem fi responsabili pentru produse care nu vor ajunge la depozitul nostru.

8. Colet deteriorat

Pentru orice bunuri deteriorate, vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon 0740.323.000, ȋntre orele 09.00 – 16.00. Trimiteți-ne un email la [email protected]. Vă rugăm să rețineți - coletele neprimite trebuie să fie raportate în termen de 14 zile de la expediere. Nu vom fi răspunzători pentru nici o pierdere în cazul în care nu reușiți să faceți acest lucru. Dacă produsele dumneavoastră sunt deteriorate în tranzit, suntem dispuși să oferim o rambursare în cazul în care produsul este returnat (în termen de 14 zile de la data livrării) la următoarea adresă Crevedia Logistic Park, Șos. București Târgoviște, nr. 697 C, Crevedia, Jud. Dâmbovița Nu vom fi răspunzători pentru nici un prejudiciu dacă nu reușiți să faceți acest lucru.

9. Anularea comenzilor

a) Puteți anula comanda notificându-ne în scris în orice moment până la 30 zile după ce produsele dumneavoastră au fost livrate. Notificarea trebuie să precizeze numărul comenzii și să indice motivul anulării.

b) Dacă anulați comanda după ce am expediat produsele, atunci trebuie să ne returnați produsele la adresa menționată mai sus. Produsele trebuie returnate într-o stare rezonabilă și pe cheltuiala dumneavoastră. Vă recomandăm să utilizați un serviciu cu confirmare de primire.

c) Nu mai puteți anula comanda după ce ați deschis cutia produsului sau ați utilizat produsele. Cu toate acestea, drepturile dumneavoastră legale privind calitatea acestor produse nu vor fi afectate.

10. General

a) Produsele promovate pe site-ul web sunt destinate vânzării către persoane care acționează ȋn calitate de consumatori și nu sunt pentru re-vânzare.

b) Legea privind drepturile terților nu se va aplica nici unui contract încheiat între noi, astfel încât terților nu li se conferă drepturi contractuale.

c) Orice contract între noi va încorpora acești termeni și condiții și va fi în conformitate cu legislația română. În cazul în care există un litigiu, instanțele române vor avea jurisdicția.

Politica de confidențialitate

Legea privind protecția datelor

Compania va proteja confidențialitatea și datele Clientului în conformitate cu dispozițiile Legii privind protecția datelor.

Parte terță

Compania nu divulgă informații cu caracter personal cu terțe părți, altele decât cele cerute de legislație sau cerute în mod necesar de companiile de carduri de credit. Noi nu vindem nici o informație cu caracter personal.

Carduri de credit

Toate tranzacțiile cu carduri de credit sunt gestionate prin procesatori autorizați de plăți cu carduri și nu sunt stocate detalii de către New Nordic.

Informații de marketing

Compania poate utiliza adresa de e-mail a clientului pentru informații prin e-mail și oferte speciale. Clienții își pot şterge adresa din lista de e-mail a Companiei trimițând un e-mail către  [email protected] și adăugând "eliminați din lista de corespondență" în caseta de subiect.

Informații privind securitatea

New Nordic are scop principal în păstrarea informațiilor dumneavoastră personale în siguranță. Utilizăm tehnologia Secure Socket Layer (SSL) pentru a cripta informațiile pe care ni le trimiteți atunci când plasați comanda. Informațiile pe care le trimiteți sunt criptate pe computer, trimise prin Internet ca şi cod amestecat, și decodate pe serverul nostru securizat. Nu pot fi citite în tranzit.

Există mai multe indicii vizuale afișate de browser care vă asigură că transmiterea comenzii se efectuează într-un mediu sigur. În plus, nu vom divulga nimănui nici o informație pe care o primim de la clienți. Nu vom închiria, vinde sau da numele dvs. sau istoricul achizițiilor către nici o altă companie, agenție sau persoană fizică.